• Wpisów:15
  • Średnio co: 11 dni
  • Ostatni wpis:23 dni temu
  • Licznik odwiedzin:382 / 189 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Prostym ćwiczeniem na boczki (poświąteczne i nie tylko ) jest po prostu przenoszenie piłki.
Można ją zastąpić także innym przedmiotem, o odpowiednio ciężkiej wadze.
Siadamy na podłodze i unosimy zgięte nogi do góry. Trzymany w rekach piłkę, którą przenosimy raz na lewy, raz na prawy bok, dotykając nią do podłogi.
Ćwiczenie powtarzamy 20 razy, potem można zwiększyć je o 5 w kolejnych tygodniach.
 

 
Teraz w domku, na macie można pocisnąć trochę wewnętrzne ud
 

 
Moja ulubiona apka https://biegamyy.wordpress.com/2018/01/30/anglojezyczna-aplikacja/ moim skromnym zdaniem, piec razy lepsza niż endo.
 

 
No i nadszedł czas zimy i musimy ruszać się pod dachem. Mróz i śnieg to jeszcze pół biedy, gorzej jak leje nieustannie i do tego wiatr ma w porywach ze 100km/h O.o
 

 
Here I am, again
 

 
Uciekam, słonkooo wyszło
 

 
Najlepszy sposób - plan treningowy, na spalenie zbędnego tłuszczyku to połączenie interwałów i kardio.
Najlepiej według planu:
5 min krótkie intrwały, 5 min odpoczynku, po tym 20-40 min kardio, nastepnie 5-10 min długie interwały i na koniec 5 min schładzanie.
U mnie daje radę!
 

 
Co do przekąsek i ochoty na słodycze - kulaliście już swoje kulki mocy?
Ja ostatnio kombinuje z daktylami, płatkami migdałów, wiórkami kokosowymi i olejem kokosowym
 

 
Nic, lecę pobiegać. Miłej reszty dnia!
 

 
Hejka
Staram się żyć aktywnie. Ruch to zdrowie. Podobno
Od siedzenia na tyłku, tylko ta część się powiększa, więc działam .